نمایش فایل#پژوهش مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان#

پژوهش مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان,مبانی نظری مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان,ادبیات نظری مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان,پایان نامه مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان,پریزوال مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان,پیشینه مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان,پیشینه تحقیق مس,,,پژوهش مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان#35027150#rd
در این مطلب از سایت شما فایل با عنوان پژوهش مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان را مشاهده می نمایید.

توضیحات:دانلود پژوهش با موضوع مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان،
در قالب doc و در 92 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:بخش اول :
2 – 1 – 1 . مقدمه
تا پيش از دهه 1960 بحثي پيرامون مسئوليت اجتماعي سازمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها مورد تأكيد نبود و از آن سال‌ها است كه بحث پيرامون اين موضوع و اهميت آن در سازمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها شكل گرفته است. بنيان اوليه اين بحث از زماني آغاز شد كه جوامع بر اثر پيشرفت‌های تكنولوژيكي و علمي با محصولات و دست ساخته‌هايي رو به رو شدند كه به نوعي حيات زيست بشر را با خطرهای جدي مواجه مي كرد. در دهه آخر قرن نوزدهم و با انتقال اين جوامع از اقتصاد كشاورزي به اقتصاد صنعتي، شركت‌ها و صنايع بزرگ شكل گرفته و روز به روز گسترده تر و پيچيده تر شدند. با رشد اين سازمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها كه اثرات قابل ملاحظه اي بر جامعه و محيط مي گذارند، توجه جامعه به ضرورت مسئوليت اجتماعي سازمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها بيشتر معطوف شد (رسولی، 1389) .
شركت‌ها و بنگاه‌های اقتصادي در درون يك ساختار و نظام اجتماعي به مثابه يك خرده نظام اجتماعي عمل مي كنند و در يك دور نماي گسترده ، نوعي وابستگي متقابل به يكديگر را به نمايش مي گذارند. اهميت اين موضوع از آنجا آشكار‌تر می‌شود كه امروزه از 100 اقتصاد برتر دنيا 51 عدد آنها را شركت‌ها تشكيل می‌دهند . به عبارت ديگر تعداد زيادي شركت و بنگاه چند مليتي وجود دارند كه تأثير آنها بر اقتصاد جهاني از اكثر كشورهاي در حال توسعه بيشتر است. شركت‌هايي چون جنرال موتورز در رده بيست و سوم اقتصاد جهاني، وال مارت در رده بيست و پنجم جهاني، اكسون موبيل در رده بيست و ششم جهاني و رویال داچ شل در رده چهل ششم جهاني و كشور ايران در رده چهل و پنجم جهاني قرار دارند. همین رتبه بندی مشخص می‌کند كه اقدامات و فعاليت‌هاي شرکت‌ها تا چه اندازه مي‌تواند بركيفيت زندگي اجتماعي و مسائل زيست محيطي در همه جاي دنيا تاثير بگذارد ( امیدوار ، 1387) .
تشديد نابساماني‌ها در محيط زيست جهاني همچون افزايش دماي كره زمين، كاهش ضخامت لایه ازن، كاهش تنوع گونه‌هاي حيات (تنوع گونه‌هاي بيولوژيك) و غيره به ناچار تمامي جوامع را به چالشي جهاني وا داشته است و به طور الزام آوري باعث شده نگرش «زمين خانه عمومي ما است» شكل بگيرد. اكنون همه جوامع، انسان‌ها و سازمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها موظف هستند تا از بروز بي نظمي در اين خانه عمومي و تخريب بنيادهاي آن جلوگيري كنند. در اين ميان مسئوليت‌هاي اجتماعي شركت‌هاي صنعتي و تجاري از اهميت خاصي برخوردار است (رسولی ، 1389) .
و . . .


فهرست مطالب:2 – 1 – 1 . مقدمه
2 - 1 - 2 . مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان
2 - 1 - 2 - الف . اخلاقیات کار
2 - 1 - 2 - ب . مفهوم مسئولیت اجتماعی سازمان
2 – 1 – 2 – ج . تعاریف مسئولیت پذیری اجتماعی
2 – 1 – 2 – د . حوزه های مسئولیت سازمان در جامعه
2 – 1 – 2 – ر. ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی
2- 1 – 2 – ز . ابعاد مسئوليت اجتماعي شركت‌ها در شركت‌ها و جامعه
2 – 1 – 2 - س . اصول مسئولیت اجتماعی
2- 1 – 3 . رفتار مصرف کننده
2- 1 – 4 . پایداری و مصرف
2 - 1 - 4 - الف . فرایند مصرف
2 – 1 – 4 – ب . درک رفتار مصرف کننده پایدار
2 – 1 - 4 – ج . بستر مصرف پایدار
2 – 1 – 4 – د . رفتار مصرف کننده برای پایداری
2 – 1 – 4 - ر . بهره گیری از رفتار مصرف کننده در جهت پایداری
2 – 1 – 5 . الزامات بالقوه مسئولیت پذیری اجتماعی
2 – 1 – 5 – الف . بیانیه های اخلاقی
2 – 1 – 5 - ب . عملکرد مالی
2 – 1 – 6 . نتایج و عواقب بالقوه ناشی از مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان
2 – 1 – 6 – الف . وفاداری مصرف کننده
2 – 1 – 6 – ب . اعتماد مصرف کننده
2 – 1 – 6 - ج . ریسک (مخاطره) ادراک شده
2 – 1 – 6 - د . وجهه ادراک شده سازمان
2 – 1 – 7 . بنیان تئوریک پژوهش
2 – 1 – 7 - الف . نظریه‌های اخلاق و مسئولیت اجتماعی
2 – 1 – 7 – ب . رویکردهای متفاوت در مفهوم مسئولیت اجتماعی سازمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها
2 – 1 – 8 . تئوری‌های مورد استفاده در پژوهش 0
فصل دوم: بخش دوم
2 – 2 – 1 . مقدمه
2 – 2 – 2 . پیشینه تحقیق
2 – 2 – 2 – الف . تحقیقات داخلی
2 – 2 – 2 – ب . تحقیقات خارجی
2 – 2 – 3 . مدل های رایج در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمان
2 – 2 – 3 – الف . مدل مسئولیت اجتماعی دیویس
2 - 2 – 3 - ب . مدل سه بعدی مسئولیت اجتماعی کارول
2 – 2- 4 . انتخاب مدل مفهومی پژوهش
2- 2- 5. مدل مفهومی پژوهش و دلایل انتخاب آن

منابع دارد


مطالب دیگر:
📜تحقیق جایگاه آموزش مهارت های زندگی و آموزش مهارت های زندگی نظریه های برنامه درسی📜پرسشنامه نیازهای صمیمیت زناشویی باگاروزی📜تحقیق عملکرد سازمانی و فرهنگ سازمانی📜تحقیق سرمایه رابطه ای📜تحقیق سرمایه های فکری📜تحقیق سبک های شناختی📜تحقیق رقیب گرایی📜تحقیق سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی📜تحقیق روان درماني حمايتي گروهي📜تحقیق خودپنداره تحصیلی📜تحقیق تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی ، رضایت مشتری و اعتماد📜تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي – ترويجي و کيوي فروت📜پرسشنامه فاصله اجتماعی بوگاردوس📜پرسشنامه فرسودگی شغلی گلدارد(GBI)📜پرسشنامه سرمایه فرهنگی بوردیو📜پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز (NPI-16)📜تحقیق سبک رهبری و رضایت شغلی📜پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ 1993📜پرسشنامه سرسختی ذهنی(SMTQ)📜پرسشنامه خود پنداره راج کمار ساراسوت (SCQ)📜تاثیر تبلیغات و بازاریابی در جذب مشتری📜پرسشنامه مهارتهای اجتماعی ماتسون📜كاربرد گرافيك در توليد و پخش اخبار📜تحقیق بررسی عام الفيل📜تحقیق همه چیز در مورد طلاق